امکانات سایت و 5 ویژگی لازم برای ایجاد آنها
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

عناصر خاصی وجود دارد که هر سایت تجارت الکترونیکی برای رقابت کردن باید داشته باشد. 

1. استفاده آسان


در طراحی خوب، سادگی باید هدف باشد. در واقع، مطالعات نشان می دهد که 76 درصد از کاربران می گویند مهم ترین ویژگی یک وب سایت سهولت استفاده است. هدف سایت این است که به خریداران کمک کند سریعتر و بدون پیچیدگی غیر ضروری به آنچه می خواهند برسند که می تواند مسیر خرید را مسدود کند.با ارائه دسته‌های خرید، فیلترها و عملکرد مقایسه، روی تجربه کاربر تمرکز کنید.برای اینکه سایت خود را کاربرپسندتر کنید، موارد زیر را در نظر بگیرید:

قابلیت جستجو را با گزینه تکمیل خودکار مانند Under Armour بهبود بخشید.

  • مانند استنلی، navigation دیداری و موثر ایجاد کنید.

امکانات سایت های فروشگاهی

 

  • فرم هایی مانند Target را از قبل پر کنید.

2. وب سایت سازگار با موبایل


خرید از طریق موبایل 50 درصد از تراکنش های آنلاین را تشکیل می دهد.با یک وب سایت واکنش گرا، محتوا به طور مستقیم با هر دستگاهی که به آن دسترسی دارد سازگار می شود تا تجربه ای راحت ارائه دهد.والمارت پس از بهینه سازی سایت موبایل خود، فروش موبایل را 98 درصد افزایش داد.

و Intelligentsia تجربه خرید بهتری در تلفن همراه ایجاد کرد که منجر به افزایش 16 درصدی معاملات تلفن همراه شد.فرقی نمی کند میلیون ها صفحه محصول داشته باشید یا پنج صفحه.

ایجاد یک تجربه سازگار با موبایل برای خریداران، فروش و رتبه بندی بالقوه شما را بهبود می بخشد.

 

3. عکس ها و فیلم ها با وضوح بالا


زمان ارسال عکس با چندین برچسب قیمت محصول گذشته است.

خریداران می خواهند تصاویر محصول را از زوایای مختلف ببینند و افرادی که از محصول در محیط های مختلف استفاده می کنند. آنها می خواهند بتوانند بزرگنمایی کنند و محصول را به خوبی ارزیابی کنند.

ملاحظات فنی برای تصاویر بسیار مهم است. طبق گفته‌های Adobe، تصاویری که بارگیری نمی‌شوند یا بارگذاری آن‌ها خیلی طول می‌کشد، نرخ پرش 39 درصدی دارند.

ما فقط در مورد عکس های حرفه ای صحبت نمی کنیم. Vanity Planet دریافت که افزودن عکس‌های اینستاگرام به صفحات محصولات خود باعث افزایش ۲۴ درصدی پرداخت شده است.

تصاویر باعث فروش می شوند نه متن.

یکی از ویژگی های سایت این است که برای هر محصول باید چندین عکس نمایش دهند. عکس ها باید وضوح بالایی داشته باشند و برای بارگذاری صفحه بهینه شده باشند. پیشنهاد می کنیم در مورد بهینه سازی تصویر بیشتر بخوانید.

4. بررسی های انجام شده توسط کاربر

خریداران نظرات را می خوانند.

و 57 درصد از مصرف کنندگان تنها در صورتی از محصولات یا خدمات شما استفاده خواهند کرد که 4 ستاره یا بیشتر داشته باشند.ممکن است فکر کنید که نقدهای منفی یک قاتل فروش هستند. اما در واقع برعکس است.

داشتن نظرات منفی اغلب می تواند مثبت باشد. ثابت شده است که محصولات بدون نظرات منفی سانسور شده اند و خریداران تصور می کنند نظرات مثبت جعلی هستند.

سایت های تجارت الکترونیک مانند بازار Paiwen از نظرات به عنوان محتوای تولید شده توسط کاربر برای ایجاد اثبات اجتماعی و ایجاد طرفداران پرشور استفاده می کنند.

5. پیشنهادات ویژه


اکثر سایت های تجارت الکترونیک از ایمیل، رسانه های اجتماعی و سایر پیشنهادات ویژه به عنوان بخشی از شیوه های بازاریابی استاندارد خود استفاده می کنند.

سایت‌های تجارت الکترونیک سطح بعدی از مزایای املاک و مستغلات برتر در بخش سرفصل برای تبلیغ پیشنهادات ویژه استفاده می‌کنند.





:: برچسب‌ها: طراحی_سایت , سایت , وب_سایت , وب , طراحی ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : شنبه 26 آذر 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی